ANKETA
Jaké rostliny upřednostňujete?
Netradiční ovoce a zeleninu 29% Exotické (subtropické a tropické) ovoce 23% Palmy, banánovníky a exotické okrasné rostliny 23% Vzácné venkovní dřeviny, keře a stromy 25%Obchodní podmínky
Prodejce: Prodejce:
Rudolf Málek Radim Kolečkář
IČO: 01512170 IČO: 05413494
Nejsem plátce DPH Nejsem plátce DPH
Adresa: Kontaktní adresa:
Rudolf Málek Radim Kolečkář
Mrchojedy 2E Mrchojedy 2E
Horšovský Týn Horšovský Tý
34601, Česko 34601, Česko
Obchodní podmínky týkající se internetového obchodu www.eshop.tropik.cz.
Nákupem v našem internetovém obchodě (dále jen e-shop) potvzujete, že jste s těmito podmínkami srozuměni a souhlasíte s nimi. Smluvní vztahy se řídí obchodním zákoníkem a občanským zákoníkem, ve znění platných novel.
Přiobjednání
Jediný způsob jak přijímáme přiobjednávky je po emailu a to přes email obchod@tropik.cz, neposílejte je raději na žádný jiný email, a to ani jako odpověď na některý z automatických emailů (chodí z jiné adresy!) . Přiobjednávky z emailu přidáváme co nejdřív k původní objednávce, několikrát během dne, popřípadě sami navedeme zákazníka jak postupovat dál (pokud již třeba byla zásilka odbavena). Zároveň si vyhrazujeme právo jakým způsobem budeme přiobjednané položky přidávat. A to hlavně v případě, že se položka vyprodá, než ji stihneme do objednávky přidat. Bohužel, museli jsme si zvolit cestu, jakou se budou přidávat poslední přiobjednané položky a zvolili jsme si nejméně stresující způsob pro nás, i pro nové zákazníky, kteří si zboží objednali z eshopu. To znamená, že přiobjednávka platí od momentu, kdy se my dostaneme na email a položku sami přidáme do již vytvořené objednávky. Nikoliv, kdy zákazník odešle email s přiobjednávkou. Nebudeme odebírat jiným zákazníkům zboží z objednávky, kteří stihli uskutečnit nákup mezi tím, než jsme se na vyřízení přiobjednaných položek jiných zákazníků dostali i přesto, že email odeslali časově dříve. Není možné uspokojit všechny zákazníky. Přednější vždy je odeslaná přijatá kompletní původní objednávka, nikoli následné přiobjednávání. Přiobjednání po emailu je pouze jen možnost, jak rostliny na víc získat, nikoli jistota.
Seznam míst, kde vystavené upozornění jak správně přiobjednat po emailu: hlavní strana webu, email s přijatou objednávkou, email s potvrzenou objednávkou, obchodní podmínky a poslední krok v nákupním košíku
Jak objednat
1. Přes e-shop
Standardní nákup v internetovém obchodě eshop.tropik.cz. Výběrem zboží a odesláním objednávky přes formulář. Možnost je nákup s registrací před nákupem, tím se automaticky vyplní údaje k odeslání při tomto i dalších nákupech. Nebo bez registrace a zákaznického účtu. Upozorňujeme, že vyhlášené slevy na celý nákup jsou určené pouze pro zákazníky, kteří se před nákupem registrují v zákaznické sekci. Více o tom je popsané v sekci Nákupy, registrace.
2. Přes e-mail
Není problém, aby nás zákazníci oslovili i přes e-mail. Rádi Vás obsloužíme i přes email, na dotazy odpovídáme většinou ještě týž den a přijaté objednávky přes e-mail vyřizujeme standartně rychle jako přes e-shop. Při objednání e-mailem uveďte o jaké zboží máte zájem, kolik kusů, Vaši adresu, tel. kontakt a způsob platby (dobírka, platba převodem), případné detaily s Vámi rádi doladíme.
3. Telefonicky
Objednávky přes telefon nepřijímáme, přijímáme je pouze písemně (formu SMS tolerujeme, ale z časových důvodů nemusí být vyřízena) přes e-mail, nebo e-shop. Přes telefon si můžete s námi domluvit podrobnosti ohledně objednání, ale samotnou objednávku s doručovacími údaji a objednaným zbožím, řešte pouze písemně. Je to z důvodu možného přeslechu u adresy.
4. Písemně
Pokud nemáte k dispozi e-mail a neovládáte ani internetové bankovnictví, můžete objednávku odeslat i v dopisu na naší adresu. Objednávky posílejte pouze s žádostí o dobírku, neposílejte částky v dopisech (chodí vykradené!). Objednávku vám odešleme na adresu, kterou budete chtít a zaplatíte ji při převzetí.
5. Osobně
Pokud byste si chtěli zboží převzít osobně, stačí se domluvit přes e-mail nebo telefonicky, viz informace v kontaktech (v kontaktech je i detailní info o osobním převzetí!). Nemáme pevnou otevírací dobu, vše záleží jen na domluvě kupujícího s prodávajícím. V případě zájmu o osobní nákup, vyžadujeme předem výběr rostlin nebo semen. Objednávky držíme maximálně 14 dní od potvrzení objednávky, pak objednávku rušíme.
Dodací podmínky
1. Po objednání zásilky přes náš e-shop, budete přes e-mail informováni o stavu své objednávky, tedy o jejím přijetí. V emailu s přijatou objednávkou je vypsaný i termín tučným modrým písmem (pokud ho víme), kdy zhruba dojde k odeslání zásilky. V sezóně (květen-listopad) kdy bývá větší nával objednávek, se může doba odeslání prodloužit i na několik týdnů. Zásilky ale odesíláme výhradně a pouze v úterý, s tím že objednávky se uzavírají a připravují k balení již od pátku. Proces fakturování, datování a balení je velmi zdlouhavý. U plateb předem tak musí částka dorazit na účet ideálně do pátku, aby byla zásilka včas odbavena.
Často se stává, že pokud si objednáte kdykoli po uzávěrce (například řekněme že uzávěrka byla v sobodu odpoledne, objednávka ale přijde v sobotu večer), tak se Vám od nás nikdo celý týden neozve, jelikož vaše objednávka byla přijata po uzávěrce a spadáte na odeslání pro přespříští týden. Až po týdnu dostanete první avízo, že byla objednávka zaplacena (v případě platby převodem), popřípadě u dobírek dostanete až avízo o odeslání, což může být až 10 dní po vytvoření objednávky!
Do SR a celé EU odesíláme běžným způsobem, ale výhradně od roku 2024 přes přepravní společnost PPL, které si jezdí pro balíky každé úterý, jiné dny ne. Do SR i EU zasíláme výhradně po platbě předem. Na dobírku do SR i EU nezasíláme ani na vyžádání.
2. Od pozdního podzimu do jara, když je chladno na vybrané druhy rostlin, můžeme odesílání zásilek posunout na lepší počasí, o čemž informujeme formou upozornění na naší hlavně straně. Ale v e-shopu najdete vždy zboží, které lze v danou roční dobu odeslat. Tropické rostliny přes zimu neprodáváme ani neposíláme (ani na vyžádání). Subtropické a mrazuodolné rostliny odesíláme celoročně. Vyjma extrémních mrazů, může dojít k pozdržení odeslání hlavně z technických důvodů.
3. Balíky zasíláme na vybranou adresu, soukromou, firemní nebo adresu parcelshopu. (balíky chodí zpravidla do 24 hod od odeslání!)
4. Balíky odesíláme pouze v úterý. Příjem zásilek uzavíráme nejčatěji od pátku do neděle-dle jejich počtu, v odpoledních hodnách, nebo v neděli. Objednávky přijaté do této doby na dobírku během víkendu nebo v pondělí balíme a v úterý odesíláme poštovní přepravní službou. Objednávky přijaté do této doby platbou předem, vyřizujeme pouze ty objevnáky, u kterých přijde platba do uzávěrky objednávek, viz bod 1. Uvelkého počtu objednávek, se jak dobírkové, tak předem placené zásilky přesouvají na další termíny. Platby k objednávkám přijaté po uzávěrce, se automaticky přesouvají k vyřízení na přespříští týden.
5. Balné je již započítané v ceně. Pro co nejnižší náklady za přepravu si účujeme pouze řádově koruny!
6. Zákazník se dále zavazuje, že objednávka, pokud nebude do 24 hodin stornována, bude závazná! Dle platných novel (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Odesláním objednávky zákazník souhlasí s těmito podmínkami.
7. Zrušení objednávky lze udělat po předchozí domluvě prodejce a zákazníka podle podmínek, které si sjednají.
8. Objednávka po přijetí je splatná 14 dní a vyhrazujeme si právo jakoukoliv objednávku uchovat k vyřízení v délce trvání maximálně 14 dní. Za tu dobu musí být odeslána nebo převzata. Pokud se tak nestane, objednávka se ruší a rezervované/blokované zboží se vlož zpět do prodeje. Nemáme bohužel kapacity na dlouhodobější uskladňování.
9. (A). Vyhrazujeme si právo, zvolit jednací způsob, při nekompletnosti objednávky; pokud objednávka obsahuje 2 rostliny a jedna (nebo obě) nejsou k dispozici- spojíme se s vámi ještě před odesláním a odeslání proběhne výhradně po předchozí domluvě.
(B). Pokud objednávka obsahuje 3 a více rostlin a jedna rostlina není k dispozici, vyhrazujeme si právo objednávku zabalit a odeslat. O nekompletnosti objednávky se snažíme dát vědět ještě před doručením balíku (u velkých objednávek vědět nedáváme), ale mějte prosím na paměti, že jsme často zavaleni prací a administrativou a ač nás to mrzí, není v našich silách se za každou rostlinu co není skladem omlouvat a hledat náhradní řešení. To že rostliny nejsou k dispozici se dozvídáme až při jejich balení, kdy opravdu není čas na zdržování a hledání náhradních řešení.
10. Reklamace. Vzácně se stane, že zásilku dopravce nedoručí a zásilka se stane ztracenou. Veškeré nedoručené zásilky ze strany dopravce (pokud je doručovací adresa správná), řešíme my. Pro zákazníka to znamená jen zdržení při doručování další zásilky. Novou zásiku odesíláme až je definitvně potvrzené, že ta předchozí nedorazí. Nabízíme plný servis a podporu při řešení těchto nepříjemností, podle domluvy můžeme odeslat náhradní zboží, nebo vrátit peníze za nedoručené a zaplacené zboží. Částky vracíme ihned na vyžádání (v případě že je zásilka definitivně ztracená).
Jiná forma reklamace, pokud balík dojde poškozený, tak každou, i sebe víc poškozenou zásilku, doporučujeme převzít. U poničeného zboží vlivem přepravy vyžadujeme vyfotit a odeslat nám tyto fotky na email! V případě uplatňování náhrady budeme brát v potaz pouze fotkami podložené reklamace. Na jiné reklamace nebude brát zřetel. Například pro pozdě vyzvednutou zásilku, i přes naše upozornění. Rostliny nejsou běžné zboží, ale živé organismy a je nutné je vyzvednout co nejdříve. Pokud si balík vyzvednete po několika týdnech a obsah bude poškozený, nebudeme brát zřetel na tuto reklamaci.
Jak rostliny zasíláme, faktury, návody k pěstování
Při objednání pouze semen nebo drobných hlíz, zasíláme zásilku v bublinkových obálkách. Jednotlivé druhy jsou rozděleny v popsaných zip-lockových sáčcích.
Při objednání pouze rostlin/y - velkých hlíz, zasíláme zásilku v krabici. Zásilka v krabici je pevně upevněna tak, aby se nepoškodila, zamezujeme volnému pohybu rostlin/y v krabici.
Při objednání semen i rostlin/y - hlíz, zasíláme zásilku v krabici. Všechny druhy zboží jsou pevně přichyceny ke krabici pomocí lepící pásky a provázků. Semena uchycujeme v krabici poblíž rostlin/y, tak aby nebyly přehlédnutelné.
V případě velkých nebo těžkých krabic, balíme některé zásilky do stretchové folie, zamezuje tak jejímu poškození. Kompletně všechny balíky vyplňujeme fixačními materiály tak, aby nedošlo k jejich poškození při převozu.
Faktury od května 2022 již do balíků nedáváme, přesáhli jsme únosnou mez, když je papírové vydávání faktur nad naše možnosti. Faktury tedy se zákazníkem probíhají pouze elektronickou formou. Zpětně faktury vydáváme pouze dle předchozí domluvy.
V případě objednávky mimo e-shop, zejména přes e-mail, bude vytvořena faktura elektronická.
Návody k pěstování nejsou standartně součástí balení. Návody máme zde na stránkách, nebo na předchozím webu tropik.cz! Pouze v případě zájmu si může zákazník návod na pěstování u nás vyžádat, například připojit žádost k objednávce. Ale návod napíšeme pouze ručně do emailu. Spíše žádáme, abyste jste zeptali na konkrétní věc oc vás zajímá, rádi zodpovíme.
Poštovné a příplatky
Zde je aktuální výpis našeho poštovného. Ceny jsou včetně balného. Od 2500 kč je poštovné zdarma (Platí pouze pro ČR!)
Dopravce PPL:
Balík na adresu: Poštovné za rostliny (popřípadě včetně hlíz a semen): 129 Kč
Balík do parcelshopu: Poštovné za rostliny (popřípadě včetně hlíz a semen): 99 Kč
Do SR + AU, DE, PL, HU (DHL): 229 Kč
Do ostatních států Evropské Unie: 599 Kč
Mimo Evropskou unii zásilky neodesíláme
Příplatky:
Platba převodem: 0 Kč
Dobírka: 50 Kč (dobírku lze využít výhradně pro ČR a to pouze pro odeslání na adresu, na dobírku do parcelshopu a do zahraničí neodesíláme)
Neskladný balík:
Od ledna 2024 si dopravce učtuje u balíků nad 120 cm, nebo jiných rozměrově výrazně odlišných balíků jednorázový příplatek za atyp balíku. Nově budeme tuto velikost na eshopu rozlišovat a před odeslání bude zákazník informován a vyrozuměn, že rostlina bude s příplatkem v poštovném. Příplatek si budeme účtovat u objednávek v jakékoliv hodnotě.
Balík nad 120 cm: 420 Kč (novinka od 1.7. 2021), tento příplatek je výhradně po předchozí domluvě, běžně tak velké balíky ale neposíláme
Od 22.10. 2024
U cizích zemí s měnou jinou než Euro, si vyhrazujeme právo přičíst k ceně poštovného 100 kč za valutový převod.
Jde o země:
Polsko, Bulharsko, Dánsko, Chorvatsko, Maďarsko, Polsko, Rumunsko, Švédsko
SMS Avízo
Při objednání je nutné vyplnit telefoní číslo na mobil a email, zajišťujeme SMS avízo a EMAIL avízo, a to ke každé zásilce, které předáváme dopravci PPL. Zákazník tak den před doručováním objednávky bude informován, že došlo k odeslání zásilky.
Reklamace
Ze zákona má zákazník právo na vrácení zboží do 14 dní bez uvedení důvodu. Podmínkou je, že zboží nesmí být poškozeno zákazníkem. Zákazník dále musí uvědomit prodejce předem, že k reklamaci dojde. Pokud se naplní nárok na reklamaci, budou vráceny zákazníkovi zpět peníze. Zákazník také musí uhradit veškeré náklady spojené s dodáním zboží zpět k prodejci.
1.Dále se může reklamovat zboží do 2 měsíců od doručení, reklamace může být splněna pokud rostlina uhynula vlivem chyby prodejce:
- Pokud rostlina dorazí s nahnilými kořeny
- Pokud je rostlina silně ohrožena výskytem škůdců
Další problémy se řeší individuálně.
2.Reklamace nemůže být uznána pokud:
-Rostlina uhynula vlivem špatného nebo nevhodného zacházení zákazníka (špatné umístění, nachlazení, přemokření, přeschnutí, likvidací škůdců nebo jiných vnějších vlivů).
-a)Při reklamaci požadujeme ze zákona předložení platného dokladu o zaplacení (faktura, číslo faktury postačí), jinak nemůže dojít k finančnímu vyrovnání nebo vrácení peněz. b)Pro reklamaci vyžadujeme fotografie reklamovaného zboží, fotky musí být v takové kvalitě, aby bylo znatelné, kde se nachází problém, tedy fotky rostlin, květů nebo dle situace fotky květináčku s cedulkou. Vyhrazujeme si právo vyžadovat fotografie a bez nich reklamaci neuznat.
-Reklamace nebude uznána na velikost rostlin mimo vegetační období, kdy opad listů způsobí snížení velikosti rostlin.
-Reklamace řešíme výhradně přes email obchod@tropik.cz, případně telefonicky - viz čísla v kontaktech, mějte ale na paměti, že telefonicky vám reklamaci nemůžeme uznat a pravděpodobně ani nic nevyřešíme. Reklamované zboží je nutné pro nás vidět (viz bod výše), občas se stane, že zákazník reklamuje rostlinu, která je v pořádku, jen nerozezná její stav. Proto je nutné takové věci konzultovat předem a pomocí fotek.
U rostlin udáváná mrazuodolnost, se nevztahuje na reklamační řízení. Dojde-li k úhynu rostliny vlivem počasí, neneseme za to odpovědnost!
3.Reklamace u dopravce
Ze zkušenosti když přišly i velmi poničené balíky k zákazníkům, byly rostliny uvnitř nepoškozené. Díky našemu důkladnému balení, jsou rostliny v bezpečí. Prosíme tak, pokud přijde více či méně poškozená zásilka, nebojte se jí převzít. Pokud budou rostliny poškozené, řeště to s námi, ne s dopravcem.
Reklamace semen
Při nespokojenosti zákazníka přistupujeme k jednotlivým případům individuálně. Nově od roku 2019 nabízíme pouze semena se 100% čerstvostí a jejich prodej bude vždy jen sezonní a dočasný.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
Volbou práva dle čl. 12.1 obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování , adresa elektronické pošty , telefon .
Povinné informace a odkazy ÚKZÚZ
Subjekt plní povinnost registrace pro rostlinolékařské účely, a to bez výjimky, platnou pro internetové prodejce rostlin, rostlinných produktů a jiných předmětů, podléhajících fytosanitární regulaci. Současně plní povinnost opatřovat regulované komodity při internetovém obchodování (smlouvy uzavřené na dálku) rostlinolékařským pasem, a to i v případě dodávek těchto komodit konečným uživatelům. Tyto povinnosti vychází z nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2031 o ochranných opatřeních proti škodlivým organismům rostlin, které nabývá účinnosti dnem 14.12.2019.
Více informací naleznete na těchto odkazech:
Internetové stránky ÚKZÚZ naleznete na: ÚKZÚZ | ÚKZÚZ (eagri.cz)
https://eagri.cz/public/portal/ukzuz
Nařízení 2016/2031 naleznete na: Legislativa EU | ÚKZÚZ (eagri.cz)
https://eagri.cz/public/portal/ukzuz/skodlive-organismy/legislativa/legislativa-eu
Fytosanitární režim naleznete na: Fytosanitární režim | ÚKZÚZ (eagri.cz)
https://eagri.cz/public/portal/ukzuz/skodlive-organismy/fytosanitarni-rezim-EU-od-14-12-2019
O výjimkách z požadavku na rostlinolékařské osvědčení pro malá množství určitých rostlin, s výjimkou rostlin určených k pěstování, a rostlinných produktů a jiných předmětů ze třetích zemí, které jsou dováženy do EU jako součást osobního zavazadla cestujících a nejsou určeny k profesním nebo obchodním účelům.
https://eagri.cz/public/portal/ukzuz/dovoz-vyvoz/dovoz-ze-tretich-zemi
O zákazu dovozu určitých rostlin, rostlinných produktů a jiných předmětů na území EU a do určitých chráněných zón vymezených na území EU.
http://eagri.cz/public/web/file/646238/_06_Priloha_VI.pdf
http://eagri.cz/public/web/file/640560/_03_Priloha_III.pdf
O zvláštních a rovnocenných požadavcích, které musí při dovozu na území EU nebo při přemísťování na tomto území a při dovozu do určitých chráněných zón vymezených na území EU a při přemísťování v těchto zónách, splňovat určité rostliny, rostlinné produkty a jiné předměty.
http://eagri.cz/public/web/file/646241/_07_Priloha_VII.pdf
http://eagri.cz/public/web/file/640582/_14_Priloha_XIV.pdf
O vysoce rizikových rostlinách, rostlinných produktech či jiných předmětech.
https://esipa.cz/sbirka/sbsrv.dll/sb?DR=S&CP=32018R2019, (na stránkách ÚKZÚZ pouze ve formě odkazu http://eagri.cz/public/web/ukzuz/portal/dovoz-vyvoz/legislativa/legislativa-eu/)
Obchodní podmínky byly sepsány v březnu 2013.
Poslední úpravy:
26.7. 2015 (1. Změna poštovného u zásilek nad 4 kg, od nynějška si neúčtujeme vyšší poštovné za těžší zásilky; 2. Upraven text o termínech odesílání zásilek)
23.5. 2016 (1. Změna výše poštovného; 2. Minimální výše ceny objednávky)
1.3. 2018 (1. Změna voleb poštovného, odebrání volby dobírky u semen; 2. Zvýšení minimální ceny objednávky)
4.3. 2018 (1. Změna cen poštovného; 2. sjednoceno a zjednodušeno poštovné; 3. obnovení dobírky u semen)
30.12. 2018 (1. Přepis drobných změn při převodu obchodních podmínek do nového e-shopu)
29.12. 2020 (1. Zpřehlednění dodacích podmínek; 2. aktualizace ceníku a služeb přepravy; 3. zpřehlednění a oprava chyb v části reklamace)
12.5. 2021 (Dodatečné informace k osobním převzetí)
21.6. 2021 (Neskladný balík)
5.6. 2022 (Tištěné faktury již nejsou součástí balíku)
14.6. 2022 (doplněn bod 9 (A. a B.) náš způsob řešení u chybějících položek v objednávce)
15.12. 2023 (pozmněněy všechny body a informace s ohledem na změnu dopravce, nyní zasíláme již pouze přes PPL; upraveny ceny dle aktuálního ceníku dopravy)
20.6. 2024 (Vložena sekce s odkazy s povinnými odkazy ÚKZÚZ)
4.8. 2024 (Změna výše poštovného za dobírku a změna částky za atyp balíku na letošní ceny)
22.10. 2024 (Změna bodu 1. dodací podmínky, upraveno srozumitelněji; vznikl nový bod Přiobjednávky; v příplatkách vznikla nová valutová položka)